فال روزانه شخصی امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

فال روزانه شخصی امروز ۱۱ تیر
فال روزانه شخصی امروز ۱۱ تیر

فروردین

در برابر اصرار به گفتن چیزهایی فقط به این دلیل که فکر می کنید این همان چیزی است که افراد صاحب مقام می خواهند بشنوند مقاومت کنید. این احتمال وجود دارد که اگر شما آن را همانطور که می بینید توصیف کنید، بسیار بیشتر به شما احترام می گذارند، حتی اگر از برخی از تصمیمات آن ها انتقاد کنید.

اردیبهشت

اگر درک انتخاب‌ ها و اقدامات یکی از عزیزان برایتان دشوار است، احتمالا به این دلیل است که آن ها خودشان هم سردرگم شده اند و نمی‌ دانند چه کاری باید انجام دهند. اگر آن ها نمی دانند فکر کنید که چگونه می توانید به آن ها کمک کنید؟

خرداد

سیارات هشدار می دهند که احتمال واقعی وجود دارد که بتوانید چیزی مهم را نادیده بگیرید، به احتمال زیاد به این دلیل که روی موضوع دیگری تمرکز می کنید که اصلا اهمیتی ندارد. اولویت های خود را به درستی انجام دهید – و چشمان خود را باز نگه دارید.

تیر

فقط به این دلیل که کاری که از شما انتظار می رود کسل کننده است، به این معنی نیست که می توانید آن را به شیوه ای سرسری انجام دهید. افراد مهم شما را از نزدیک زیر نظر دارند و اگر در این کار موفق شوید، کار بعدی که برای شما ارسال می کنند بیشتر مورد پسند شما خواهد بود.

مرداد

اگر در مورد بهترین مسیری که باید طی چند روز آینده انتخاب کنید کاملا مطمئن نیستید، ممکن است عاقلانه باشد که از یک متخصص کمک بگیرید. بله، البته که آن ها هزینه خدمات خود را دریافت می کنند، اما در دراز مدت این کار باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه ها می شود.

شهریور

از آنجایی که عطارد، فرمانروای شما، با اورانوس، سیاره نابغه پیوند خورده است بینش شما نه تنها خوب بلکه شگفت‌ انگیز خواهد بود. برخی افراد ممکن است مشکوک باشند که شما بر روی اطلاعاتی خاص کار می کنید، اما در واقع شما به سادگی عمیق تر و فراتر از آن ها می بینید.

مهر

به‌ عنوان یکی از نشانه‌ های زودیاک توانایی شما برای ابراز وجود معمولا بسیار خوب است اما اکنون کلمات شما به‌طور قابل‌ توجهی متقاعد کننده هستند که می‌ توانید تقریبا هر کسی را مجبور کنید تقریبا هر کاری را برای شما انجام دهد. مثل این است که شما نوعی قدرت فوق العاده دارید.

آبان

شما ممکن است به توصیه هایی که از شما خواسته نشده است اهمیت دهید اما اگر باهوش باشید به صحبت های یکی از دوستان یا اعضای خانواده گوش می دهید و سپس به پیشنهادات آن ها عمل می کنید. در این مورد آن ها واقعا بهتر از شما می دانند.

آذر

وقتی همه چیز درست پیش می‌ رود، گرفتن اعتبار آسان است، اما وقتی اشتباه می‌ کنید اعتراف به آن آسان نیست اما اگر صادق باشید، این کاری است که باید انجام دهید. مشکل بزرگی نیست که شما مرتکب خطا شده اید – حتی قهرمان ها هم اشتباه می کنند.

دی

هر چه بیشتر سعی کنید بفهمید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، وضعیت گیج کننده‌ تر به نظر می‌ رسد بنابراین مدتی از این وضعیت دور شوید. ممکن است شما خیلی به یک رویداد خاص نزدیک شده باشید و نتوانید تصویر بزرگتر را ببینید.

بهمن

چیزی که هفته ها، شاید ماه ها از آن فرار کرده اید اکنون باید با آن روبرو شده و با آن مقابله کنید. خبر خوب این است که هیچ تجربه‌ای به اندازه‌ ای که از آن می‌ ترسیدید، دردناک نخواهد بود. حتی ممکن است از خودتان لذت ببرید!

اسفند

در این هفته نمی توانید احساسات خود را پنهان کنید، پس وقت و انرژی خود را تلف نکنید. زبان بدن شما به تنهایی به دوستان و اعضای خانواده همه آنچه را که باید بدانند می گوید. گاهی اوقات به نظر می رسد که آن ها شما را بهتر از خودتان درک می کنند.

برای مشاهده فال حافظ روی دکمه زیر کلیک فرمایید :

فال حافظ