فال روزانه شخصی امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روزانه شخصی امروز ۱۳ اردیبهشت
فال روزانه شخصی امروز ۱۳ اردیبهشت

فروردین

پیوند امروزی زهره و پلوتون به این معنی است که اگر بخواهید دیگران را مجبور کنید تا دستور شما را انجام دهند، موفق نخواهید شد. حتی اگر فکر می‌ کنید که به آن ها لطف می‌ کنید، یکدنده می شوند و از کشیده شدن به سمتی که می‌ خواهید بروند، خودداری می‌ کنند.

اردیبهشت

از آنجایی که زهره حاکم شما امروز به سمت سیاره پلوتون می رود، این احتمال وجود دارد که با فردی که در موقعیتی قدرتمند قرار دارد درگیری داشته باشید. اگر این اتفاق افتاد آنقدر باهوش باشید که متوجه شوید حتی اگر آن ها در اشتباه باشند، این شما هستید که باید مصالحه کنید.

خرداد

برخی از مردم شما را به عنوان یک قهرمان و برخی دیگر شما را به عنوان یک شرور می بینند. با این حال آنچه مهم است این است که شما برای خود یک قهرمان هستید و این به این معنی است که تصویر واضحی از آنچه می خواهید به دست آورید در ذهن خود داشته باشید.

تیر

احتمالا برای شما مهم نیست که دیگران در مورد اهداف شما چه فکر می کنند، اما باید مراقب باشید زیرا برداشت آن ها، اگر بد باشد، می تواند تاثیر منفی بر فعالیت های شما داشته باشد. اولین سفارش امروز شما باید این باشد که آن ها را به سمت خود جذب کنید.

مرداد

مطمئنا شما حق دارید نظرات خود را بیان کنید، اما اگر آنچه در 24 ساعت آینده می گویید با آنچه خانواده، دوستان و همکاران معتقدند در تضاد باشد، ممکن است متوجه شوید که از همه طرف مورد حمله قرار گرفته اید. شما استعدادی در جمع کردن افراد دارید!

شهریور

سعی کنید اگر دیگران از راهنمایی شدن بر اساس آنچه شما فکر می کنید برای آن ها بهتر است امتناع می کنند، عصبانی نشوید. آن ها هیچ اجباری ندارند که از شما پیروی کنند و شما هم تعهدی ندارید که اگر راه دیگری را انتخاب کردند شخصا آن را انجام دهید. واقعا چیز مهمی نیست.

مهر

ممکن است نگران باشید که اگر در مقابل کسی که در موقعیت قدرت قرار دارد بایستید، راه هایی برای صدمه زدن به شما پیدا می کند، اما برعکس این احتمال بیشتر است. تحت تاثیر شجاعت شما ممکن است حتی سطحی از آزادی را به شما بدهند که انتظارش را نداشتید.

آبان

پیام ستارگان امروز این است که باید کارهایی که دیگران انجام می دهند را نادیده بگیرید و صدای درون خود را به هر کجا که ممکن است شما را هدایت کند دنبال کنید. دوستان و همکاران ممکن است فکر کنند که شما دیوانه شده اید، اما ممکن است در واقع شما تنها کسی باشید که عاقل هستید.

آذر

اگر امروز با افرادی که معمولا با آن ها کنار می‌آیید اختلاف دارید، به این معنی نیست که کار اشتباهی انجام می‌ دهید. بیش از یک راه برای رسیدن از A به B وجود دارد، بنابراین به غریزه خود اعتماد کنید و با اطمینان به سمت اهداف خود حرکت کنید.

دی

اگر امروز یک همکار یا شریک تجاری برای شما سختی ایجاد می کند، برای آن ها روشن کنید که اگر آن ها رفتار مشارکتی تری نداشته باشند، به معاشرت خود پایان خواهید داد. امیدوارم آن ها شما را باور کنند، اما اگر نه، بگویید خداحافظ و آن را معنی کنید.

بهمن

مهم این است که با دیگران همانطور رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند. پیوند امروزی زهره و پلوتون هشدار می دهد که اگر از آن ها بیشتر از خودتان انتظار دارید، ممکن است شما در دراز مدت ضرر کنید. خوب بودن به صرفه است.

اسفند

اگر از شکل گیری اوضاع در عرصه کاری خوشتان نمی آید، باید نگرانی های خود را به همکاران و کارفرمایان اعلام کنید. زمانی که به آن ها اشاره کردید ماهیت نگرانی های خود را نشان می دهند، آن ها از راه خود برای کاهش ترس شما دست می کشند.

برای مشاهده فال حافظ روی دکمه زیر کلیک فرمایید :

فال حافظ