فال روزانه شخصی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روزانه شخصی امروز ۱۶ اردیبهشت
فال روزانه شخصی امروز ۱۶ اردیبهشت

فروردین

شما کسانی را که در این آخر هفته به کمک نیاز دارند از خود دور نخواهید کرد اما باید توجه داشته باشید که برخی از افراد خودشان می توانند برای خودشان کاری انجام دهند. سخاوتمندانه از زمان خود برای آن ها وقت صرف کنید اما پول نقد خود را نگه دارید.

اردیبهشت

با توجه به اینکه خورشید، زهره و مشتری همگی در نشانه شما حرکت می کنند، دلیلی برای تردید یا مشکوک بودن شما وجود ندارد. جهان در حال حاضر آنقدر در کنار شماست که حتی اگر این آخر هفته مشکلی پیش بیاید، باز هم به نحوی درست پیش خواهد رفت.

خرداد

شما هیچ اجباری ندارید که اجتماعی باشید. مطمئنا مجبور نیستید آنچه را که دیگران از شما انتظار دارند انجام دهید تا آن ها را راضی نگه دارید. فضای خود را در 48 ساعت آینده ایجاد کنید – مکانی که می توانید با افکار خود در آرامش باشید.

تیر

چرا خودتان را به خاطر چیزی که به وضوح تقصیر شما نبوده سرزنش می کنید؟ مهم نیست که در چند روز گذشته چه اشتباهی رخ داده است، هیچ فایده ای ندارد که روی آن تمرکز کنید و شما مطلقا هیچ دلیلی برای پشیمانی از آن ندارید.

مرداد

به هر حال در جبهه کار قاطع باشید اما به خاطر داشته باشید که همه در آرزوی شما برای رسیدن به اوج به هر قیمتی نیستند. همچنین توجه داشته باشید که اگر برای پیشرفت عجله دارید قوانین را زیر پا بگذارید، این قوانین ممکن است شما را زیر پا بگذارند.

شهریور

شما در حال حاضر چیزهای زیادی برای خود دارید اما هنوز نمی توانید از این ایده غیرمنطقی مبنی بر اینکه چیزی در شرف بزرگ شدن اشتباه است، کنار بگذارید. آنچه در گذشته رخ داده را فراموش کنید و فقط به موفقیت های آینده فکر کنید که مطمئنا تعداد زیادی از آن ها وجود دارد.

مهر

نیروهایی در کار هستند که دوست ندارند چیزی بهتر از اینکه شما را از رسیدن به اهداف عالی که برای خود تعیین کرده اید بازدارند. این تنها در صورتی ممکن است اتفاق بیفتد که اجازه دهید منفی بودن آن ها به شما برسد، بنابراین آن ها را کاملا از خود دور کنید.

آبان

اگر یکی از همکاران این آخر هفته ناصادقانه رفتار کند دلیلی ندارد که درگیر شوید، مگر اینکه اعمال او مستقیما بر شما تاثیر بگذارد. فاصله خود را حفظ کنید و با انتخاب هایی که انجام می دهید نشان دهید که برای پیشرفت در زندگی مجبور نیستید دروغ بگویید و تقلب کنید.

آذر

این آخر هفته ضروری است که اعتراف کنید که بیشتر از چیزی که باید کاری را بر عهده گرفته اید و اکنون باید تعهدات خود را کاهش دهید. ممکن است خجالت آور باشد اما بهتر از این است که به همان شکلی که هستید ادامه دهید و خطر سقوط داشته باشید.

دی

اکنون خیلی چیزها برای شما خوب پیش می رود که به راحتی می توان باور کرد که زندگی همیشه این چنین شگفت انگیز خواهد بود. اما چرخ کیهانی در نهایت خواهد چرخید بنابراین برای زمانی که می‌ چرخد آماده باشید و از این زمان‌ های خوب برای ذخیره گنج برای روزهای بد استفاده کنید.

بهمن

اگر مجبور شدید این آخر هفته چیزی ارزشمند را رها کنید نگران نباشید زیرا در اواخر این ماه بیش از آن را جبران خواهید کرد. اگر به نظر می رسد چیزی از دست شما خارج می شود، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آن را رها کنید.

اسفند

از اختلافاتی که به شما ربطی ندارد دوری کنید. اگر به خود اجازه دهید در دعوای دیگران درگیر شوید، اجتناب ناپذیر است که طرفین شما را دشمن بدانند. خوب بایستید و بگذارید آن ها دعوای خود را ادامه دهند.

برای مشاهده فال حافظ روی دکمه زیر کلیک فرمایید :

فال حافظ