فال روزانه شخصی امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

فال روزانه شخصی امروز ۲۶ فروردین
فال روزانه شخصی امروز ۲۶ فروردین

فروردین

نباید اجازه دهید بی صبری شما را در این هفته تحت تاثیر قرار دهد، به خصوص زمانی که با افرادی سروکار دارید که نگاهشان به زندگی به اندازه دیدگاه شما قوی نیست. چیزی که به نظر شما انتقاد ملایم است ممکن است برای آن ها بسیار آزاردهنده باشد، پس قبل از صحبت فکر کنید.

اردیبهشت

شما باید بپذیرید که همه نظرات اجتماعی و سیاسی شما را ندارند و همچنین باید بدانید که دلیلی برای این کار وجود ندارد. ممکن است باور داشته باشید که صد در صد حق با شماست، اما آن ها هنوز هم حق دارند 100 درصد اشتباه کنند.

خرداد

سوتفاهم‌ ها احتمالا در این هفته پرهزینه خواهند بود بنابراین مطمئن شوید که از کلمات و عبارات ساده برای گفتن چیزی به دوستان، عزیزان و همکاران تان استفاده می‌ کنید. هر چه کمتر مجبور به توضیح خود باشید، احتمال سردرگمی کمتر خواهد بود.

تیر

چند روز آینده ممکن است درگیر یک پروژه خلاقانه باشید بنابراین هر گونه فعالیت اجتماعی را که برنامه ریزی کرده اید لغو کنید و به یک کار جدی دست بزنید. طوری رفتار کنید که انگار کارفرمایان و سایر افراد مهم مراقب هر حرکت شما هستند.

مرداد

قبل از اقدام در این هفته فکر کنید زیرا اگر کمی تندخو باشید می توانید افرادی را که به حمایت آن ها نیاز دارید آزار دهید. کمی هم سرعت خود را کم کنید – حتی عزیزان هم از اینکه همیشه با سرعت بالا در اطراف می چرخید خسته می شوند.

شهریور

در این هفته مواظب هزینه هایی که می کنید باشید چون در نهایت می تواند باعث ولخرجی و از دست دادن پول شما شود. گاهی خرید کردن خوب است اما مواظب باشید کنترل خود را از دست ندهید.

مهر

هر چه تصمیمات شما در این هفته جسورانه تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که تصمیمات صحیحی باشند. این به این دلیل است که وقتی زمان زیادی به خود نمی دهید تا فکر کنید ناخودآگاه شما شروع به کار کرده و فکر را برای شما انجام می دهد.

آبان

همه گاهی اوقات حرکت اشتباهی انجام می دهند، بنابراین اگر اکنون مجبورید به عقب برگردید و آسیب وارد شده را جبران کنید، خیلی به خودتان سخت نگیرید. همه اینها تجربه خوبی است و به ندرت یک اشتباه را دو بار مرتکب می شوید.

آذر

در کاری که این هفته انجام می‌دهید یک عنصر ریسک وجود خواهد داشت و به هیچ وجه آن را نخواهید داشت. به‌ عنوان یکی از نشانه‌ های آتش زودیاک هنگام مقابله با موقعیت‌ های همه یا هیچ که بیشتر مردم را تا حد مرگ می‌ ترسانند، بیشتر احساس زنده بودن می‌ کنید.

دی

در برابر تمایل به عصبانی شدن با کسی که شما را ناامید کرده یا اشتباه احمقانه ای مرتکب شده است مقاومت کنید. اگر صادق باشید، باید بخشی از سرزنش ها را خودتان بپذیرید زیرا از آن ها خواسته اید کاری را انجام دهند که حتما می دانستید قادر به انجام آن نیستند.

بهمن

بهترین اقدام این هفته این است که اصلا اقدامی نکنید. اگر انرژی پایینی داشته باشید بهتر است کاری نکنید و اجازه دهید دیگران بیشتر ریسک‌ ها را انجام دهند به این ترتیب شما مطمئنا طرف برنده خواهید شد.

اسفند

اگرچه باید با دیگران کار کنید، اما نباید اجازه دهید آن ها بر شما مسلط شوند. در تمام فعالیت‌ های مشترک باید بر بیان نظر خود پافشاری کنید حتی اگر می‌ ترسید آنچه را که می‌ شنوند دوست نداشته باشند. ورودی شما می تواند تفاوت بین شکست و موفقیت باشد.

برای مشاهده فال حافظ روی دکمه زیر کلیک فرمایید :

فال حافظ