فال روزانه شخصی امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روزانه شخصی امروز ۲۹ اسفند
فال روزانه شخصی امروز ۲۹ اسفند

فروردین

اگر نیاز به بهبود رابطه با یکی از عزیزان دارید، غرور خود را کنار بگذارید و اولین کسی باشید که برای آشتی اقدام می کند. اگر انتظار دارید که این شخص ابتدا عذرخواهی کند، نه تنها ناامید خواهید شد، بلکه ناراحتی بین شما ممکن است به چیزی بزرگتر تبدیل شود.

اردیبهشت

به نظر می رسد فردی که با او کار می کنید یا با او تجارت می کنید امیدوار است که امروز حرف احمقانه ای بگویید که بتواند از آن سو استفاده کند. اگر آنقدر باهوش هستید که بدانید چه زمانی صحبت کنید و چه زمانی ساکت بمانید، احتمال کمتری برای شرمنده شدن تان وجود دارد.

خرداد

به دلایلی بیان کردن خودتان سخت است، شاید به این دلیل باشد که می‌ دانید حرفی که می‌ زنید باعث آزار کسی در موقعیت قدرت می‌ شود. اگر این حقیقت دارد باید حتما صحبت کنید.

تیر

قبل از اینکه امروز به کمک یکی از دوستان نیازمند بشتابید، زبان بدن او را بررسی کنید. ممکن است او نخواهد شما درگیر شوید و سیگنال‌ هایی به شما می‌ فرستد که به شما هشدار می‌ دهد که برای مدتی کنار بکشید. اگر این نشانه ها را نادیده بگیرید احمق خواهید بود.

مرداد

اگر امروز این شانس را دارید که برای یکی از عزیزان تان یک کار خوب انجام دهید، آن را دنبال کنید اما برای تشکر انتظار زیادی نداشته باشید. اگر این موضوع شما را آزار می دهد، پس شاید به روش درستی به موقعیت نزدیک نمی شوید.

شهریور

احساسات خود را در 24 ساعت آینده برای خود نگه دارید اما فکر نکنید که می توانید آن ها را برای همیشه از دیگران پنهان کنید. اگر نمی خواهید این احساسات بیشتر شما را درگیر کنند اکنون در مورد آن ها صحبت کنید.

مهر

رابطه ی عاشقانه دوران سختی را پشت سر گذاشته است اما تغییر نشانه های خورشید تشخیص مشکلاتی که بین شما وجود دارد را برای شما آسان تر می کند. این اولین قدم مهم و در واقع ضروری برای درست کردن مشکلات بین شماست.

آبان

اگر امروز حوصله سر کار رفتن را ندارید خودتان را به این کار مجبور نکنید. ممکن است نگران این باشید که یک کار بیش از حد طولانی شده است اما این واقعیت که هنوز در مقابل شماست به این معنی است که شانس های دیگری برای اتمام آن خیلی زود به دست خواهید آورد.

آذر

حرکت خورشید به پویاترین منطقه نمودار شما در این هفته به این معنی است که شما این فرصت را خواهید داشت که زندگی جدیدی را به پروژه ای که مدتی در رکود بوده است بیاورید. جزر و مد کیهانی در شرف تغییر است به نفع شما، پس آماده باشید.

دی

برای تعامل موفقیت آمیز با افرادی که با آن ها کار می کنید و با آن ها تجارت می کنید، لازم نیست روحیه اجتماعی داشته باشید. به آن ها بگویید که شما در مورد موفقیت کاری که با هم روی آن کار می کنید جدی هستید و انتظار دارید که آن ها نیز در مورد آن جدی باشند.

بهمن

اگر در حال حاضر زحمتی برای تلاش جدی ندارید، اشکالی ندارد. با توجه به اینکه خورشید در شرف تغییر علائم است، می توانید احساس کنید که چرخه جدیدی در حال آغاز است و فشار آوردن به خودتان در حال حاضر کار زیادی انجام نمی دهد. زمان به نفع شماست.

اسفند

هرچه دوستان و اعضای خانواده بیشتر بخواهند بر سر مسائلی که به نظر شما بی اهمیت می‌ آیند بحث کنند، بیشتر تمایل دارید که خودتان را کنار بکشید. شما هیچ تعهدی ندارید که به اختلافات آن ها اهمیت دهید.

برای مشاهده فال حافظ روی دکمه زیر کلیک فرمایید :

فال حافظ