فال روزانه شخصی امروز سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

فال روزانه شخصی امروز ۸ خرداد
فال روزانه شخصی امروز ۸ خرداد

فروردین

شخصی که امروز در سفرهایتان با او روبرو می شوید می تواند در ماه های آینده هم به یک دوست بسیار خوب و هم به یک مخاطب مفید تبدیل شود بنابراین چشم ها و گوش های خود را باز نگه دارید و انتظار نداشته باشید که با تصویر شما از ظاهر یک برنده مطابقت داشته باشد.

اردیبهشت

با شروع روز به دقت نگاه کنید و رفتار کنید و مطمئن شوید که رقبای شما این تصور را دارند که شما از آن دسته افرادی نیستید که بتوان از آن ها سو استفاده کرد. تصویر در بهترین زمان مهم است اما اکنون می تواند برای موفقیت بلند مدت شما بسیار مهم باشد.

خرداد

ممکن است سرتان پر از ایده های شگفت انگیز باشد، اما هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید از همه آن ها استفاده کنید، پس بهتر است سه ایده را انتخاب کنید و بقیه را رها کنید. آنچه امروز انجام نمی دهید تقریبا به اندازه کاری که انجام می دهید مهم است.

تیر

زمان و انرژی را برای فعالیت هایی که بعید است برای مدتی طولانی سودآور باشند تلف نکنید. روی کاری که بهترین سود را به شما می رساند تمرکز کنید و به جای هفته‌ ها یا ماه‌ ها، تلاش‌ های خود را در عرض چند روز مشاهده کنید.

مرداد

اکنون محدودیت‌ های ارزشمندی بر شما تحمیل شده‌ اند پس با خیال راحت هر طور که می‌ خواهید بیایید و بروید و فکر نکنید که مجبورید جاه‌ طلبی‌ های خود را فقط برای جلب رضایت دیگران کاهش دهید. فقط به این فکر کنید که خودتان را راضی کنید.

شهریور

به خودتان اجازه دهید رویایی غیرممکن را تصور کنید و کسانی را که می گویند شانس موفقیت ندارید نادیده بگیرید. این نوع تفکری است که در گذشته شما را عقب نگه داشته است و شما قصد ندارید اکنون اجازه دهید شما را عقب نگه دارد.

مهر

امروز به هر طریقی تخیل خود را آزاد کنید، اما آنقدر فریفته نشوید که به موجودات افسانه ای ایمان بیاورید. البته مگر اینکه در حال نوشتن داستان باشید، در این صورت ممکن است فقط یک کتاب پرفروش باشد!

آبان

شرکا و همکاران امروز نسبتا به کمک شما نیاز دارند و دوست داشته باشید یا نخواهید مجبور خواهید بود برنامه های خود را کاهش دهید تا زمان بیشتری برای کمک به آن ها داشته باشید. این کار را با لطف و عنایت خود انجام دهید زیرا بعدا همین کار را برای شما انجام خواهند داد.

آذر

حساسیت زیاد شما امروز به شما کمک خواهد کرد که در مورد احساسات خود آگاه تر باشید. اگر به عزیزان تان بفهمانید که چه چیزی شما را آزار می دهد، برای کاهش ترس شما تلاش می کنند و لبخند را بر لبان شما باز می گردانند.

دی

ممکن است فکر کنید که آزادی عمل قابل توجهی در زمینه کاری دارید اما امروز در این مورد زیاده روی نکنید وگرنه رئیس تان ممکن است از شما عصبانی شود. شما در یک طرف هستید و باید به همان جهت حرکت کنید.

بهمن

دیگران ممکن است بگویند که شما به دلیل اولویت دادن به نیازهای خود خودخواه هستید، اما با وجود فعالیت های کیهانی زیاد که اکنون به نفع شما کار می کند احمق خواهید بود اگر به حرف آن ها توجه کنید. کاری کنید که آخر سال به گذشته نگاه نکنید و آرزو کنید که ای کاش جاه طلب تر بودید.

اسفند

اکنون مهم ترین چیز این است که برای خود برنامه ریزی کنید و از نظر مذهبی به آن پایبند باشید. دیگران سعی خواهند کرد که شما را وادار کنند که آن را با گذشت زمان تغییر دهید، اما شما باید سرسخت باشید و از انجام بیشتر کارهایی که می دانید برای شما خوب نیست خودداری کنید.

برای مشاهده فال حافظ روی دکمه زیر کلیک فرمایید :

فال حافظ